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Beifahrer

Compatibility Updates for ETS2 1.35 Released

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Hallo Community,

zusätzlich zur Promods 2.41 steht auch der Trailer und Company Pack 1.23 für Patch 1.35 im Promods Forum zum Download bereit.

  • Danke 1

Grüße von
Beifahrer & Bernhard

 

MSI GP60 2QF, Intel i7-4720HQ CPU 2.60GHz, Intel HD Graphics 4600, NVIDIA GeForce GTX 950M 2GB, RAM 8GB, Windows 10 Home (64-Bit)

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Less than a month ago SCS released the new Euro Truck Simulator 2 1.35 update. Considering our final testing phase takes 2~3 weeks we have managed to push this large update out in record breaking time.

It wasn’t easy to get ProMods 2.4 converted for this new version; taking a lot of time and practically all our resources. Not only did we have to update many models to be able to support DirectX 11, and some of our road elements to support the new voice navigation feature… We also had to merge in the new parts of the SCS Germany rework and since some of these areas were already rebuilt in ProMods, we had to merge various bits and pieces from our work into the work from the SCS developers.

However, we think that we have struck a good balance between SCS and ProMods mapping. For example, Nuremberg is still present as a ProMods city, with the highway system upgraded to the standard from the SCS team. And not only did we do merging work, but we also upgraded many assets along the way, such as in Ukraine. This is only the start of what is to come in this area.

eut2_hq_5d179d11_12.jpg

There were many bugs arising from the newly implemented feature of voice navigation, so we fixed our prefabs so that the player is given the correct instructions. Unfortunately, there are a small number of issues which we were unable to resolve – at least for now. So the same rule applies for voice navigation as in real life: “Don’t trust the satnav blindly!”

With this conversion and merge behind us, we can now fully focus our resources on creating ProMods 2.5, and, of course, on our other project, ProMods Canada.

The support for DirectX 11 in Euro Truck Simulator 2 also made compatibility updates of our add-ons Trailer & Company Pack and Cabin Accessories Pack necessary. Both updates are available for download now.

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  • Danke 1

MANFahrer - Thomas
Administrator

https://trucksim-forum.de
Mail: thomas@trucksim-forum.de

Ein Systemadministrator schläft nicht. Er root!

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und kaum ist die Mod draußen gehen die Probleme schon los 🙂

Es versteckt sich noch ein Bug in der Mod, es können keine alten Savegames geladen werden.

Ich habe es auch nicht geschafft die Mod in einem neuen Profil zum Laufen zu kriegen.

Aber ProMods weiß Bescheid und kümmert sich ...

hier zu lesen ...

  • Daumen hoch 2

Klaus aka Rubberduck
Moderator
https://trucksim-forum.de
Mail: rubberduck@trucksim-forum.de

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vor einer Stunde schrieb Rubberduck:

Ich habe es auch nicht geschafft die Mod in einem neuen Profil zum Laufen zu kriegen.

und da frage ich mich echt wieder was die Betatester bei denen machen. So ein großer Fehler hätte diese selbst festellen müssen vor der Veröffentlichung.

  • Daumen hoch 1

Torsten1337
Administrator

https://trucksim-forum.de
Mail: torsten@trucksim-forum.de

 

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Posted (edited)

Dann ist fürs Erste keine Map da, welche zu befahren ist. Wollte eh mal Pause machen...

Edit: Das mit der Pause war ein Witz, ich kann keine Pause größere Pause machen.

Bitte gebt Nachricht, wenn das Prob mit der neuen Map gelöst ist. Danke!

Edited by Beifahrer

Grüße von
Beifahrer & Bernhard

 

MSI GP60 2QF, Intel i7-4720HQ CPU 2.60GHz, Intel HD Graphics 4600, NVIDIA GeForce GTX 950M 2GB, RAM 8GB, Windows 10 Home (64-Bit)

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so wie es aussieht haben sie den Bug gefixt. ProMods kann jetzt wieder alte Saves laden und man kann weiter spielen ... jetzt kommt erstmal der Test auf Herz und Nieren.

Man muss sich auch nicht alle Dateien neu ziehen. Es genügt, wenn man sich eine neue def-Datei erstellen lässt. Die fehlerhafte damit überschreiben und es läuft.

Happy trucking ... cu on the road.

  • Danke 1
  • Daumen hoch 1

Klaus aka Rubberduck
Moderator
https://trucksim-forum.de
Mail: rubberduck@trucksim-forum.de

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@Rubberduck Danke für Deine Mitteilung! 👍


Grüße von
Beifahrer & Bernhard

 

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